2 Şubat 2015 Pazartesi

GERİ DÖNÜŞ

UZUN OLDU AYRILIK

Herkese Merhabaaaaa;

Öncelikle herkesten özür diliyorum. Çok uzun zaman oldu. Herkesi, tüm blog dünyasındaki arkadaşlarımı özledim. Utanıyorum. Çünkü tembellik ettim. 

Aslında bu biraz acımasız bir eleştiri oldu. Çünkü tembellik yapmadım. Sadece ruh halim yazmama engel oldu. Hiçbir şey yapmak istemedim. Yazmaya ve anlatmaya dair tabii. Sadece okumak istedim. Okudum da. Bu arada okuduğum kitapları da daha sonra paylaşacağım. Bu sadece özür ve kavuşma yazısı olsun. 

Biraz da hep iyi işler yapmak istemem tüm bunlara neden olabilir. Yazdığım yazıların çoğu beni tatmin etmedi. İyi yazılar yazıp, paylaşımlar yapabilmek için çok zaman ayırmam gerekiyordu. Bu kadar zaman da veremedim. Bazı blog sahipleri gibi girip iki satır yazıp, blogumun güncelliğini korumak da işime gelmedi. Yeterli gelmedi. Böyle yazacaksam hiç yazmam dedim. Geniş bir zaman, geniş bir zaman dedikçe ertelendi ertelendi ertelendi... Ama bundan da mutlu olmadım. Yazacak, paylaşacak çok şey birikti. Neyse uzatmayayım. Buradayım. Birikmiş kelimelerim, cümlelerim akmaya hazır tutamıyorum...

Güzel paylaşımlarda buluşmak üzere... 

Sevgiyle ve dostlukla kalın:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder