13 Kasım 2014 Perşembe

BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM

DOĞUM GÜNÜM




Bundan 44 yıl önce gece 01:00 civarı Neckarsulm/Almanya'da dünyaya gözlerini bu kadar güzel ve sevgi dolu bir ailede açmışım. İyi de yapmışım :) (Sanki herkes istediği ailede doğuyor da :)))

Neyse, şanslıyım ama. Bunu diyorum. Başka da bir şey demiyorum.

O günün şartlarında çalışan bir annenin 4. çocuğu olmak zor olmuş biraz. Ama ben çok da hissetmedim. Çünkü aramızda 15 yaş fark olan ablam, annem kadar sevgi ve ihtimam gösterdi bana. Sanki iki annem var gibiydi. İlk zamanlar ayırdedemiyordum sevgilerini. Sonra ablam evlenip kendi çocukları olunca ben de kendi annemin farkını anlayabildim. Tuhaf gelebilir size. Ama benim gerçeğim buydu. Ben de bu durumdan çok mutluydum. Hepsinin son derece yüce sevgi ve ilgileriyle büyüdüm. Diğer bazı ailelerde olan kardeş kıskançlıklarını hiç yaşamadım. Bana hep güvendiler, hep desteklediler. Ailemde sevgi, güven, dürüstlük, sadakat, şeffaflık ve adalet hakimdi. Tüm bu kavramların içini dolu dolu, yaşayarak öğrendim hayatı. Ama dışarıdaki hayat hiç bu kadar saf ve temiz değilmiş. Herkes gibi ben de yaşayarak deneyimledim. Kimi acı, kimi tatlı, kimi zaman şaşkınlıkla yada hayal kırıklığıyla. Ama temelimde var olan sevgiden aldığım güç sarsılsam da yıkılmamamı sağladı.

Bu güzel tablodan babamızı kaybettik. Yola onsuz devam ediyoruz. Çok zor onsuz yol almak. Ama hayat işte, istesen de istemesen de için kanaya kanaya, burnunun direği sızlaya sızlaya, kanadı kırık uçmaya devam ediyorsunuz. 


Onlara sahip olduğum için şükrediyorum.

Biraz nostalji;


    

             

         


  
Şimdi onlardan öğrendiğim tüm doğruları, bana yaşattıkları güzellikleri kendi çocuklarıma yaşatabilmenin çabası içerisindeyim. Dileğim, tüm çocukların bu kadar şanslı olabilmesi :))

Sevgiyle ve dostlukla kalın...

12 yorum:

  1. Doğumgünün kutlu olsun Filiz'im Nice nice mutlu,sağlıklı,huzurlu yaşlarına...
    Canözüm aynı senin bebekliğin kuzum yaaa..Çok erken gitti Babalarımız..Nur içinde yatsınlar Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol bitanem. Sizlerle beraber inşallah.

      Sil
  2. nefis yazı. evet ya çok şanslıymışsın. bu yazını koycam blogumaaaaa :) her zaman doğ taam mııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook teşekkür ederim. Siz de iyi ki varsınız. Beğendiğiniz için çok mutlu oldum. Blogunuzda da yayınlarsanız çok çok çok daha mutlu olurum. Sevgiyle ve dostlukla kalın :))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Öncelikle özür dilerim. Bir süredir blogumla ilgilenemediğim için yazınızı da göremedim. Yoğunluktan unuttunuz sanmıştım. Çok mutlu oldum. Sonsuz teşekkürler desteğiniz için.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Çok naziksiniz. Size de mutlu ve sağlıklı bir ömür dilerim. Varolun :)

      Sil
  5. size deep aracılığı ile ulaştım :)
    bu yazınızla ailevi durum olarak birçok ortak noktamızın olduğunu gördüm. ben altı kardeşim en büyük benim ve en küçük kardeşimle aramızda 18 yaş var :) tekne kazıntısı :)
    ve maalesef yine ortak nokta benimde babamı çok erken kaybetmem. kardeşim daha 4 yaşındayken :(
    ama nasip böyleymiş.
    neyse hüznü bırakalım :) bundan sonra sizi takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Bazen insanların yolları bir vesileyle kesişiyor. Bizimki de deep tone aracılığıyla oldu. İyi de oldu. Anlaşılan o ki, insanlar birbirine benzer hayatlar yaşıyor. Benzer acılar, benzer mutluluklar. Umarım benzer mutluluklarımız çook olur ve onları sık sık paylaşırız. Hoşgeldiniz bloguma ve beraberinde dünyama :) Ben de takipte olacağım. Sevgiyle ve dostlukla kalın.

      Sil
  6. eveeet geldim tabi ki gelmez miyim uzun süreli dediğin gibi :) babasız zor oluyor hayat yaa biliyorum anlıyorum maalesef:(
    Allah rahmet eylesin.
    Nice mutlu huzurlu senelerin olsun. Her zaman gül mutlu ol kahkaha at ^-^
    Babacığın da uzaklardan baksın oh be kızım çok mutlu desin ;)
    Sevgileeer <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz. Hoşnutluk getirdiniz. İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Güzel paylaşımlarda bulunmak dileğiyle :)

      Sil