17 Ekim 2014 Cuma

ABAJUR TAMİRİ

ABAJURUNUZ MU KIRILDI?

Aman aman sakın atmayın!!!

Sevgili Arkadaşlar, bu yazıyı okumadan sakın sakın atmaya kalkışmayın abajurunuzu. 

Evet bugün sizinle kırılan eşyalarınızı yeniden kullanılır hale nasıl getirebiliriz? Buna iyi bir örnek vereceğim. Kızımın abajuru talihsizce kırıldı. Öyle bir kırıldı ki, parçaları biraraya getirilemeyecek şekilde. Ama atmak için yeterli bir sebep değil  bana göre "kırılması". Hemeeeen revize edip, yeni bir abajur almış havası yarattım kızımın odasında.  

Malzeme almaya gerek yok. Hemen hemen hepimizin evinde olabilecek malzemelerle şık bir abajura dönüştürebileceğimizi göreceksiniz aşağıda.

hobilerim kot etek



Önceeee malzemeleri verelim; 

kırık abajur hobilerim kot etek



Evet bu şirin abajur neydi? Ne oldu? Hangi aşamalardan geçerek bu hale geldi görelim...




kırılan abajür


Kırıldı :((


kırık abajur hobilerim kot etek

Önce gazete kağıdıyla içini doldurduk :))


kırık abajur hobilerim kot etek


Sonra süngerle yuvarlak bir hat almasını sağlamak için dolgu yaptık,



kırılan abajür


Üzerine kağıt bant yapıştırıp sabitledik,


kırık abajur hobilerim

kırık abajur hobilerim


Veeeeee oğlumun bacaklarının arası eridiği için artık giyemediği fakat geri kalan kısmı yepyeni olduğu için böyle bir durumda değerlendirebilmek üzere atmayıp sakladığım kot pantolonun paçasından bir etek yaptım. 

Beli lastikli bir etek gibi düşünelim. Burada şuna dikkatinizi çekmek istiyorum; lastik geçireceğimiz bel kısmını rahat kıvırıp dikebilmek için paçanın alt dikişini etek kısmına getirelim.  Kestiğimiz kısmı da üste getirelim. 

Elimde keçe vardı, üzerine bir dudak kesip sabitledim. Siz de hayal gücünüzü kullanın. Boncukla, renkli iplerle işleme, kumaş boyasıyla istediğiniz şekillerde boyama vs. yapıp süsleyebilirsiniz...

HAAAAYDİ BAKALIM KOLAY GELSİN :)))





2 yorum:

  1. Sana ödül verdim Filizcim bi uğra istersen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle ödülün için tebrik ederim. Sonra da beni ödüle layık bulduğun için teşekkür ederim. Layık olmaya çalışacağım. ;)) Sevgiler...

      Sil