28 Ekim 2014 Salı

ZAMAN

KİMİNE ÇOK KİMİNE AZ


Ne kadar çok şey yazmak istiyorum. Ayrıca da yazacak neler neler var.  Birkaç gündür bir türlü zaman yaratamıyorum diyordum. Etrafıma baktığımda zamanı çok ama yapacak şeyi olmayan insanlar görüp hayıflanıyordum. Benimse yapacak çok işim var ama zamanım yok. 

Ama ülke gündemi, zaman bulsan da, insanda  yazacak keyif bırakmıyor. Bir sürü canımız hayatını kaybederken ıvır zıvır gibi geliyor diğer tüm konular. 

Soma'dan sonra şimdi de Karaman'daki bir maden ocağında yaşanan  göçük. İhmaller zinciri, alınmayan önlemler... Yine 18 can. 18 ocağa ateş düştü. Daha ne kadar okuyup, yaşayacağız bu acıları?

Diyecek, yazacak söz bulamıyorum. Bir mucize olsun istiyorum. Madencilerimiz kurtulsun istiyorum. Bir daha böyle şeyler yaşanmasın istiyorum. Biliyorum çok şey istiyorum. 

Ama acılar tükensin, umut tükenmesin. Ne diyeyim, güzel günler görelim... Güzel paylaşımlar yapalım. Dileğim o...

Sevgiyle ve dostlukla... :((  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder